RIMAS CON LETRA (Rexistro nro. 851929)
[ vista simple ]
| 000 -CABECEIRA | |
|---|---|
| Campo de control de longitud fija | 01812nam a2200205 i 4500 |
| INFORMACIÓN XERAL | |
| Códigos de información de lonxitude fixa | 991231s1994 sp g glg |
| DEPÓSITO LEGAL | |
| Número de copyright ou de depósito legal | M.4.124-1994 |
| ISBN | |
| ISBN | 9788475075181 |
| CDU | |
| CDU | 82-1 / 82-P |
| PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
| Nome de persoa | SANCHEZ, GLORIA |
| -- | 157 |
| MENCIÓN DE TÍTULO | |
| Título | RIMAS CON LETRA |
| Autores | / SANCHEZ, GLORIA, Quesada, María Fe |
| EDICIÓN | |
| Edición | 2ªED/FEB/1994 |
| PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
| Lugar de publicación | VIGO |
| Editorial | :XERAIS |
| Data de publicación | ,1994 |
| DESCRICIÓN FÍSICA | |
| Extensión | 42 páx |
| Outras características físicas | :il. b/n |
| Dimensións | ;19 cm |
| MENCIÓN DE SERIE | |
| Mención de serie | MERLÍN |
| NOTA XERAL | |
| Nota xeral | Récollese neste libro un conxunto de poemas que unen a intencionalidade lúdica a unha perspectiva didáctica. Son poemas imaxinativos e divertidos, dos que pode gozar calquera neno ou nena sexa cal for a súa idade, pero que están pensados sobre todo para os primeiros lectores.Así no libro faise un percorrido polo alfabeto galego, dedicándolle un poema a cada unha das letras. Tómase sempre como punto de partida unha ou varias palabras, sempre moi suxestivas e motivadoras, que conteñan esa letra concreta: aro, billa, caracol, chepa, dente, embigo, fraco, gordo, imperdible, lora, parella, mar, núa, niño, ovo, paraugas, queixeiro, rato, serpe, temón, uña, vaca, xuntos, zángano.E así a autora vai construíndo os poemas, empregando a un tempo os recursos expresivos da literatura popular de tradición oral e os da poesía infantil máis actual.Cada un dos poemas acompáñase dunha moi expresiva ilustración, da autoría de Mª Fe Quesada, que nos ofrece sempre unha divertida versión plástica do tema desenvolvido nos versos, ademais de xogar coa forma da letra correspondente, procurando sempre unha identificación cun determinado concepto presente no poema. |
| SECUNDARIAS-AUTOR | |
| Nome de persoa | Quesada, María Fe |
| -- | 471 |
| ACCESO ELECTRÓNICO | |
| Dirección de internet | https://www.casadellibro.com/libro-rimas-con-letra-2-ed/9788483025680/765609 |
| REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
| -- | 2 |
| Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Fonte de adquisición | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Número de volume | Tipo de ítem de Koha | Nota pública |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| CEIP Plurilingüe Domaio | CEIP Plurilingüe Domaio | Sala préstamo | 2025-06-16 | PLAMBE | 82-P | rim | 82-P SAN rim | PEC043000002021 | 2025-06-16 | ||||||||
| CEIP Plurilingüe de Palmeira | CEIP Plurilingüe de Palmeira | Aula | 1899-12-31 | ORZAMENTO CENTRO | 82-P | rim | 82-P SAN rim | CEC098000004972 | 2022-11-04 | 1 | Non prestable | BIBLIOTECA AULA 1º CICLO | |||||
| Retirado | CEIP Plurilingüe de Palmeira | CEIP Plurilingüe de Palmeira | 2022-11-04 | Compra | I-G | rim | I-G SAN rim | CEC098000012794 | 2022-11-04 | 1 | EXPURGO 10/5/23 | ||||||
| CEIP Plurilingüe de Palmeira | CEIP Plurilingüe de Palmeira | Sala préstamo | 2022-11-04 | Compra | 82-N | rim | 82-N SAN rim | CEC098000012903 | 2022-11-04 | 1 | Prestable | PRIMEIROS/AS LECTORES/AS VERMELLO/POESÍA | |||||
| CEIP Plurilingüe de Xermade | CEIP Plurilingüe de Xermade | Sala préstamo | 2025-02-07 | 82-P-G | rim | 82-P-G SAN rim | LEC085000002618 | 2025-02-07 | Prestable | ||||||||
| CEIP Ricardo Gasset | CEIP Ricardo Gasset | Sala préstamo | 2025-02-08 | 82P | rim | 82P SAN rim | LEC074000001290 | 2025-02-08 | Prestable | verde | |||||||
| CEIP de Melide Nº 1 | CEIP de Melide Nº 1 | 2024-05-14 | 82-P | rim | 82-P SÁN rim | CEC019000005059 | 2024-05-14 |